1) Organizatorem X Ogólnopolskiej Konferencji Porozumienia Akademickich Centrów Transferu Technologii, dalej zwanej Konferencją jest Fundacja PACTT. Fundacja PACTT dalej jest zwany „Organizatorem”. Konferencja jest zorganizowana online.
2) Konferencja odbędzie się w dniach 20-21 maja 2021 r. i będzie prowadzona on-line przy wykorzystaniu narzędzia Zoom. Językiem Konferencji jest język polski. Konferencja będzie transmitowana na żywo na stronie internetowej x-konferencja.pactt.pl/transmisja.
3) Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.
4) Przesłanie do Organizatora zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.
1) Uczestnikiem Konferencji może być pełnoletnia osoba fizyczna, w szczególności pracownik członka zrzeszenia Porozumienie Akademickich Centrów Transferu Technologii (PACTT), przedstawiciele Ministerstwa Edukacji i Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich, która spełni łącznie wszystkie warunki określone w pkt 2 poniżej.
2) Warunkiem uzyskania statusu Uczestnika Konferencji jest łączne spełnienie poniższych warunków:
3) Wyróżnia się dwie formy uczestnictwa w Konferencji:
4) Liczba miejsc Uczestników Konferencji jest ograniczona.
1) Termin rejestracji online uczestnictwa w Konferencji upływa w dniu 19.05.2021 r. do godziny 12.00.
2) Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie przedstawione przez niego w czasie Konferencji materiały i informacje. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić, aby wszelkie wypowiedzi i prezentacje przedstawione przez niego podczas Konferencji nie naruszały przepisów prawa, ani praw lub dóbr osobistych osób trzecich.
3) Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu, zasad społecznych, instrukcji oraz poleceń organizacyjno-technicznych Organizatora.
4) Uczestnik w celu wzięcia udziału w Konferencji musi dysponować komputerem, smartfonem lub tabletem z podłączeniem do Internetu, wbudowanym lub zewnętrznym mikrofonem, opcjonalnie kamerą internetową. Organizator zaleca następujące rozwiązania sprzętowe w celu udziału w Konferencji:
5) Wymagania dotyczące Uczestników czynnych – zalecane słuchawki z mikrofonem (a nie mikrofon wbudowany w laptop) Internet optymalnie min. 20/20 Mbps, Ethernet (przewodowy); Organizator zwraca uwagę, że połączenie Wi-Fi jest mniej stabilne i jakość dźwięku jest gorsza;
6) Wymagania dotyczące Uczestników biernych – Internet optymalnie min. 20/20 Mbps. Dopuszczalne minimum to 10/10 Mbps.
7) Organizator zapewnia Uczestnikom pomoc techniczną w trakcie Konferencji za pośrednictwem formularza na stronie internetowej: http://x-konferencja.pactt.pl/kontakt .
8) Najpóźniej 24 godziny przed rozpoczęciem Konferencji na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika zostanie przesłane Uczestnikowi zaproszenie do uczestnictwa zawierające link do Konferencji.
9) Uczestnik jest obowiązany do oznaczenia swojego udziału w Konferencji poprzez podanie pełnego imienia i nazwiska. Uczestnik obowiązany jest do podania prawdziwych, identyfikujących go danych osobowych.
10) Uczestnik zobowiązuje się do nieprzekazywania linku umożliwiającego udział w Konferencji osobom niezarejestrowanym jako Uczestnicy.
11) Uczestnik czynny wypowiada się w trakcie trwania Konferencji w wyznaczonym mu czasie oraz ma prawo brać udział w dyskusji moderowanej przez Organizatora. Uczestnik bierny ma prawo zadawać pytania prelegentom wyłącznie za pomocą czatu, może również poprosić za pomocą czatu o zabranie głosu w trakcie dyskusji. O udzieleniu Uczestnikowi biernemu głosu w trakcie dyskusji decyduje moderator wyznaczony przez Organizatora.
12) Uczestnik ponosi odpowiedzialność za skutki nieprzestrzegania przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.”
13) „Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z udziału w Konferencji w przypadku, gdy Uczestnik narusza postanowienia Regulaminu i nie zaprzestaje pomimo otrzymania wezwania do zaprzestania.”
1) Udział w Konferencji jest bezpłatny.
1) Rezygnacja przez Uczestnika z udziału w Konferencji może nastąpić wyłącznie poprzez przesłanie stosownej informacji za pomocą formularza na stronie internetowej: http://x-konferencja.pactt.pl/kontakt
1) Wszelkie materiały wykorzystywane podczas Konferencji, w tym materiały udostępniane Uczestnikom, chronione są prawem autorskim. Znaki towarowe i nazwy handlowe podlegają ochronie prawnej. Ich wykorzystanie wymaga zgody podmiotu uprawnionego.
2) Uczestnicy mają prawo korzystać z udostępnionych materiałów wyłącznie na użytek własny, jedynie na potrzeby udziału w Konferencji. Jakiekolwiek kopiowanie, udostępnianie lub upowszechnianie zapisu Konferencji lub udostępnionych materiałów, w szczególności w celach komercyjnych, jest zabronione.
3) Uczestnicy mają prawo korzystać z udostępnionych przez Organizatora programów i systemów wyłącznie w celu uczestniczenia w Konferencji. W szczególności niedozwolone jest korzystanie z czatów lub innych komunikatorów w celu innym niż w związku z uczestnictwem w Konferencji.
4) Uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania zasad licencyjnych udostępnionych programów i systemów.
5) Uczestnikom nie przysługuje prawo rejestrowania obrazu lub dźwięku w trakcie Konferencji. Rozpowszechnianie i przetwarzanie wizerunku osób fizycznych biorących udział w Konferencji może wymagać ich zgody.
6) Uczestnicy oraz inne osoby biorące udział w Konferencji zobowiązane są do zachowania zasad kultury osobistej oraz odnoszenia się do siebie z szacunkiem.
7) Zabronione jest podejmowanie działań mających na celu uszkodzenie lub ograniczenie dostępu do programu/systemu lub uszkodzenia urządzenia elektronicznego osoby trzeciej, a także zabronione jest przesyłanie treści o charakterze bezprawnym.
1) Włączając kamerę w swoim urządzeniu i/lub mikrofon podczas Konferencji, Uczestnik wyraża poprzez to działanie zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie jego wizerunku i głosu przez Organizatora w związku z przeprowadzaną Konferencją.
2) Uczestnicy bierni, którzy nie chcą, aby ich wizerunek i/lub głos były rozpowszechniane podczas trwania Konferencji są zobowiązani do wyłączenia kamery i/lub mikrofonu na swoim urządzeniu. Uczestnicy bierni, którzy zdecydują się na wyłączenie kamery/mikrofonu mogą kierować pytania do prelegentów podczas Konferencji lub wypowiadać się za pośrednictwem czatu.
3) Uczestnik czynny wyraża zgodę na przetwarzanie przez Fundację PACTT, z siedzibą przy ul. Chodakowska 19 / 31, 03-815 Warszawa, jego danych osobowych polegające na utrwalaniu i nieodpłatnym upublicznianiu wizerunku i wypowiedzi utrwalonych w trakcie Konferencji, w tym oznaczaniu wypowiedzi jego imieniem i nazwiskiem, oraz umieszczeniu nagrań wypowiedzi na stronie internetowej (www.pactt.pl) i portalu społecznościowym (www.linkedin.com/company/pactt/) w celach promocyjnych, edukacyjnych oraz popularyzujących naukę.
4) Uczestnik Konferencji udziela na rzecz Fundacji PACTT niewyłącznej i nieodpłatnej licencji na korzystanie z jego wypowiedzi utrwalonych w trakcie Konferencji, w tym oznaczaniu wypowiedzi jego imieniem i nazwiskiem, na następujących polach eksploatacji:
5) W związku z udzieleniem licencji - Uczestnik zapewnia, że korzystanie z jego wypowiedzi w przedstawionym zakresie nie będzie naruszać niczyich praw, w szczególności praw własności intelektualnej, oraz nie wymaga uzyskania jakiegokolwiek zezwolenia od osoby trzeciej.
1) Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s.1) – dalej „RODO” jest Fundacja PACTT (Porozumienie Akademickich Centrów Transferu Technologii) z siedzibą w Warszawie, ul. Chodakowska 19/31, 03-815 Warszawa wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000763225, posiadająca
nr NIP 1132992631, dane kontaktowe: Paweł Płatek, e-mail: pawel.platek@pactt.pl
2) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane:
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu przetwarzania i uczestnictwa w szkoleniach.
4) Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do dnia momentu realizacji celu przetwarzania lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
5) Dane osobowe przetwarzane do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Organizatorów Akademii będą przetwarzane do czasu realizacji tych celów, tj. do […] (odnośnie danych przetwarzanych na potrzeby wewnętrznych procesów administracyjnych) albo przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych (odnośnie danych przetwarzanych w celu ochrony i dochodzenia ewentualnych roszczeń) lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, o ile nie występują prawnie uzasadnione podstawy dalszego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
6) Odbiorcami danych osobowych mogą być: podmioty świadczące na rzecz Organizatora usługi związane organizacją i przeprowadzeniem Konferencji, w tym współpracujące firmy IT, operatorzy platform do komunikacji elektronicznej, z których korzysta Administrator oraz […], a także operatorzy portali społecznościowych, w ramach których dane będą przetwarzane (Facebook, LinkedIn, Instagram oraz YouTube). Dane osobowe mogą także zostać ujawnione właściwym organom, na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
7) Na zasadach określonych w RODO przysługują Panu/Pani następujące prawa:
8) W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wskazanej w pkt 3 lit. c powyżej, przysługuje Panu/Pani także prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją.
9) Ma Pan/Pani również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
10) W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie udzielonej zgody w każdym czasie ma Pan/Pani prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
11) W celu wycofania zgody należy wysłać wiadomość na adres korespondencyjny lub na adres e-mail wskazany w pkt 14 poniżej.
12) Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13) Dane osobowe nie są przekazywane przez Organizatorów do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej, z zastrzeżeniem, że:
14) W celu skorzystania z przysługujących praw, w tym cofnięcia zgody, lub uzyskania dodatkowych informacji, należy się kontaktować z Fundacją PACTT pocztą elektroniczną na adres pawel.platek@pactt.pl lub pocztą tradycyjną na adres Fundacja PACTT ul. Chodakowska 19/31, 03-815 Warszawa
1) Organizator ma prawo do zmiany w Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak:
2) Zmiany do Regulaminu wraz z terminem ich wejścia w życie, będą udostępniane Uczestnikom poprzez […]. Uczestnik, który nie akceptuje zmian do Regulaminu ma prawo zrezygnować z udziału w Konferencji
3) W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
4) Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.05.2021 roku.